babberich

Vorden 11 juli 2015 – Vorden 1 begint in haar debuutseizoen in de 2e klasse met een thuiswedstrijd tegen Babberich. In de maand september staan er verder twee uitwedstrijden tegen BVC (Beek_Ubbergen) en Grol (Groenlo) op het programma en nog een thuiwedstrijd tegen DCS.  Het 2e elftal begint op dezelfde zondag 6 september met een uitwedstrijd in de res. 3e klas. Het elftal van trainer Udo Heij gaat dan op bezoek naar buurman Ruurlo 2 en de week erop spelen zij thuis tegen FC Eibergen 2.

In het onderstaande schema staat de gehele planning van het seizoen 2015-2016 voor het 1e en 2e elftal. Het schema is verdeeld in drie kolommen en deze kolommen staan voor de 3 periode’s. Vorden 1 speelt in een competitie van 14 ploegen en moet dus 26 wedstrijden spelen verdeel over 9, 8 en 8 wedstrijden (periode 1, 2 en 3). Vorden 2 speelt in een competitie van 12 ploegen en ook in dit schema kunt u de drie kolommen (periodes) terug vinden. De competitie van het 2e elftal bestaat dus uit 22 wedstrijden en dit is verdeeld in 8, 7 en 7 wedstrijden (periode 1, 2 en 3).

vorden 1 speelschema

Vorden 2 speelschema