Accommodatie v.v. Vorden

Voetbalvereniging Vorden is in 1929 opgericht en heeft destijds t/m april 1945 gebruik gemaakt van het voetbalveld aan de Waarleweg. Vanaf 1946 is de club gevestigd aan de Oude Zutphenseweg en heeft het gebruik gemaakt van het Gemeentelijk Sportpark te Vorden.

Vanaf 1 april 2013 zijn de velden geprivatiseerd en is het gehele complex inclusief de opstallen eigendom van de vereniging. Het complex heeft vanaf dat moment de naam Sportpark ‘t Grote Veld gekregen. In 2021 is het kunstgrasproject gerealiseerd en bestaat de accommodatie uit een kunstgrasveld (veld 3), twee natuurgrasvelden (hoofdveld en veld 2), een Panna-kunstgrasveld (32 bij 16 meter) een oefenstrook en een oefenhoek (driekwart veld), waarbij alle velden zijn verlicht. De accommodatie heeft 9 kleedkamers, een scheidsrechterkleedkamer, een bestuurskamer, een massageruimte, een vergaderruimte (oude bestuurskamer) en een kantine (90 zitplaatsen) inclusief terras met overkapping aan de voor- en zijkant. Tenslotte is er een entreegebouw (2000), een entreepoort (2008) met fietsenparkeerplaats en een tribune (550 zitplaatsen) uit 2004. Op onderstaande foto’s vind uw een impressie van de accommodatie dat vanaf 2021 de naam draagt van Europlanit Buiten-Sport-Park Vorden.