Kleding en materialen bij v.v. Vorden

1. Het tenue bestaat uit een zwart shirt met een verticale gele baan in het midden
    1. Voorzijde voorzien van het clublogo en eventueel shirtreclame
    2. Het shirt is volledig gesublimeerd incl. logo, reclame etc.
    3. Zwarte broek, voorzien van het logo van v.v. Vorden.
    4. Zwarte kousen.
    5. Het gehele tenue is van het merk Stanno
  2. Leden die aan wedstrijden deelnemen dienen in de voorgeschreven kleding te verschijnen.
  3. Aan het begin van het seizoen krijgt ieder team bovengenoemd tenue en deze dient door een ieder van het betreffende team gedragen te worden.
  4. Een elftal dat eventueel geen shirtsponsor heeft, krijgt van v.v. Vorden een volledig clubtenue zonder sponsor.
  5. Voetballende leden zijn verplicht tot het dragen van een clubtenue tijdens wedstrijden die georganiseerd worden door de vereniging of de KNVB.
  6. Het ter beschikking gestelde tenue door een sponsor aan een elftal blijft te allen tijde eigendom van de vereniging en dient aan het einde van het seizoen ingeleverd te worden in goede staat.
  7. Het door een sponsor ter beschikking gestelde materialen aan een lid of elftal blijft te allen tijde eigendom van de vereniging en dient aan het einde van het seizoen in goede staat ingeleverd te worden.
  8. Men is VERPLICHT om nieuwe shirts en shirts voorzien van shirtreclame eerst voor te leggen aan de sponsorcommissie. Dit geldt in het bijzonder voor de vorm, grootte en plaats van de reclame.
  9. Het is niet toegestaan wedstrijdkleding tijdens een training en/of “op straat” te dragen.
  10. De shirts zullen per seizoen bekeken worden en in overleg met een mogelijke sponsor vervangen worden. Broeken zullen 1 x per 4 voetbalseizoenen worden vervangen. De levensduur van voetbalkousen wordt vastgesteld op 1 hooguit 2 voetbalseizoenen.
  11. De voetbalvereniging Vorden heeft een contract met Houx Sport en met het merk Stanno. Trainingspakken, inloopshirts, polo’s enz. dienen dan ook via de kledingcommissie aangeschaft te worden en van het betreffende merk in de afgesproken kleuren (geel-zwart) en voorzien van het logo en nummers.
  12. De leider van het team krijgt de benodigde kleding aan het begin van het seizoen verstrekt en levert deze aan het eind van het seizoen weer in bij de hiervoor aangegeven persoon.
  13. Shirts, broeken en kousen worden collectief gewassen via een door het team opgestelde waslijst. Trainingspak, warming-up shirt en eventueel polo wordt aan de speler persoonlijk uitgegeven en hij/zij is zelf verantwoordelijk om dit het gehele seizoen op de juiste tijdstippen te gebruiken. Hij/Zij dient deze materialen aan het einde van het seizoen weer in te leveren bij de kledingcommissie.
  14. Alle teams leveren de shirts, broeken en kousen in bij de kledingcommissie. Wel zal rekening worden gehouden met de sponsorwensen. (shirts, broeken en kousen, die nog langer meekunnen, zullen weer verstrekt worden aan hetzelfde team).