Toernooien

Voetbalvereniging Vorden organiseert zelf geen open toernooi, maar stimuleert wel deelname aan toernooien, georganiseerd door andere voetbalverenigingen.

Toernooi informatie jeugdafdeling v.v. Vorden

Als vv Vorden een uitnodiging voor een toernooi heeft ontvangen, dan zal deze uitnodiging door gegeven worden aan de betreffende elftallen die voor het toernooi zijn uitgenodigd. Ook op de website staat een overzicht met alle toernooien en de daarbij behorende informatie.

Deelname aan een toernooi

Een elftal schrijft zich zelf in voor een toernooi. Het wedstrijdsecretariaat dient hierover te worden geïnformeerd. Eventuele kosten voor deelname aan een toernooi dienen door het elftal zelf opgebracht te worden.

Opgeven = meedoen

Als je je hebt ingeschreven voor een toernooi dien je vanzelfsprekend ook mee te doen. Afmelden levert voor de organiserende vereniging problemen op.

Torenstad ToernooiJO9-1/ JO11-1/ JO13-1/JO15-1/MO17-1AZC Zutphen7 en 8 september 20191 juli 2019JO8 t/m JO17Alle klassenMeer informatie

Wikee de Viking

Aan het eind van het seizoen wordt jaarlijkse Wikee de Vikingtoernooi. Dit verenigingstoernooi voor vriendenteams heeft een eigen website.