Lid worden

Leuk dat je geïnteresseerd bent in onze voetbalvereniging en dat je erover denkt, of wellicht al besloten hebt om lid te worden van v.v. Vorden.

Op onze pagina Ledenadministratie vind je alle bijzonderheden en regels over het lidmaatschap. Ook kan je hier meer lezen over de andere mogelijkheden om onze vereniging te steunen, bijvoorbeeld als niet spelend lid, donateur, etc.

Wanneer je lid wilt worden, vul dan onderstaande velden in en klik daarna onderaan het aanmeldformulier op verzenden.

P.S. 1) U krijgt via de wedstrijdsecretaris te horen in welk team u eventueel wordt ingedeeld. 2) Voor alle mutaties (adreswijziging, niet spelend lid met pasje, niet spelend lid, donateur of afmelden) dient u via de mail contact op te nemen met onze ledenadministrateur via leden@vvvorden.nl 3) Overschrijvingen van of naar een andere vereniging verlopen via onze onze ledenadministrateur via leden@vvvorden.nl

Bevestiging aanmelding

Let op, je ontvangt zowel op het scherm (melding succesvol aangemeld) als per e-mail een bevestiging van je aanmelding! Heb je deze melding niet ontvangen, probeer het dan s.v.p. nog een keer. Sluit het scherm, na het invullen van het aanmeldformulier niet te snel af. Voor het verzenden van de aanmeldgegevens, wordt er een koppeling gemaakt met Sportlink. Dit proces kan soms wat langer duren. Sluit je het scherm te snel af, dan wordt je aanmeldformulier niet goed verzonden.

Naam(Vereist)
DD slash MM slash JJJJ
Adres(Vereist)
Naam rekeninghouder(Vereist)

Ook voor alle mutaties (niet spelend lid met pasje, niet spelend lid, donateur of afmelden) dient u schriftelijk (via mail mag ook) contact op te nemen met onze ledenadministrateur.

Overschrijvingen naar of van een andere vereniging verloopt ook via leden@vvvorden.nl ​