Vorden, 7 maart 2018 – In samenwerking met v.v. Vorden organiseert Schalke ’04 twee prachtige voetbaldagen in de herfstvakantie op 22 en 23 oktober 2018 op het Sportpark ‘t Grote Veld. De eerste dag wordt er een volledige training gegeven en de tweede dag ga je met een touringcar naar Gelschenkirchen naar het stadion van Schalke ’04.

De inschrijvingen voor Schalke auf Tournee zijn geopend. Ben jij erbij?

Bericht:

Beste spelers en ouders van vv Vorden,

Vv Vorden wordt op 22 en 23 oktober 2018 omgetoverd tot een echte FC Schalke 04-trainingslocatie. Tijdens de Schalke auf Tournee voetbaldagen ga je één dag trainen als een echte jeugdspeler van die Königsblauen. Ook ga je een bezoek brengen aan de Veltins Arena in Gelsenkirchen.

Er zijn slechts 30 plekken beschikbaar en hierbij geldt helaas dat vol ook echt vol is. Meld je dus snel aan via https://schalkeauftournee.nl/aanmelden-tour/ en verzeker je van je plekje bij deze gave voetbaldag.

Inhoud van de voetbaldagen Tijdens de eerste dag ga je trainen volgens de visie van de jeugdopleiding van de Duitse topclub. De trainingen worden gegeven door trainers die worden opgeleid bij FC Schalke 04 en minimaal in het bezit zijn van een Trainer/Coach 3 licentie.

Inhoud stadionbezoek De tweede dag bestaat uit een bezoek aan de Veltins Arena in Gelsenkirchen, het stadion waar FC Schalke 04 haar thuiswedstrijden speelt. De reis zal per touringcar worden afgelegd en er is begeleiding aanwezig. Ook kun je je ouders, verzorgers, broertjes, zusjes, opa`s en oma`s meenemen naar Duitsland. Dit kun je aangeven op het aanmeldformulier.

Gratis naam en rugnummer op je FC Schalke 04 shirt Bij aanmelding ontvang je een origineel FC Schalke 04 voetbalshirt. Schrijf jij je binnen 7 dagen in dan ontvang je ook een naam en rugnummer naar keuze gratis achter op je FC Schalke 04 voetbalshirt!

Om je gratis naam en rugnummer te ontvangen, dien je de kortingscode SHIRTKONING in te vullen op het aanmeldformulier. Meld jij je samen met je broertje(s) of zusje(s) aan dan kun je gebruik maken van de kortingscode SHIRTKONING2 of SHIRTKONING3.

Let op: je hebt tot 8 maart om gebruik te maken van de kortingscode

Wil jij deelnemen aan deze gave voetbalervaring? Zorg dan dat je er op 22 en 23 oktober 2018 bij bent en meld je vandaag nog aan via https://schalkeauftournee.nl/aanmelden-tour/

Mit Königsblauen Grüßen,

Schalke