nieuwjaarsduithumb2Woensdag 14 december – Op zondagmiddag 8 januari om 16.00 uur is de Tweede Zutphense Nieuwjaarsduik bij het Bronsberger Meer (oftewel Gat van Roelofs). Durf jij het aan om het water in te plonzen? Daarmee steun je het goede doel én jouw vereniging.

Met de opbrengst uit sponsoring en inschrijfgelden worden projecten uitgevoerd die zorgen voor schoon drinkwater in ontwikkelingslanden. Water voor water dus.

Als je je als groep inschrijft vanuit je club of vereniging, krijgt jouw vereniging ook een deel van het inschrijfgeld. Jouw frisse duik levert je club geld op!

Wanneer?             Zondagmiddag 8 januari

Hoe laat?              Inschrijven van 15.15-15.45 uur, om 16.00 uur is de plons

Waar?                  Inschrijven bij Aerofitt, Bronsbergen 27 in Zutphen.

Wat kost het?       Deelname kost € 5,00 (incl. 1 consumptiemunt) daarvan gaat

ook € 1,00 naar jouw vereniging

Voor wie?             Iedereen mag meedoen! Daag je vrienden of familie uit om                         met je mee het water in te gaan. Durven ze niet? Dan zijn ze                             van harte welkom om je aan te moedigen.

Meer info of alvast inschrijven?

Facebook (RIO aan de IJssel) of nieuwjaarsduik@rioaandeijssel.nl of http://www.rotary.nl/zutphenrioaandeijssel/rioaandeijssel/

Voor het inschrijfformulier klikt u hier

Handig om te weten: je kleedt je om bij Aerofitt, daar kan je ook warm douchen na de duik. Neem dus een handdoek mee. Na de duik kun je lekker warm worden met warme chocomel, een broodje rookworst, glühwein en erwtensoep.

Je kunt een prijs winnen voor de leukste outfit en voor de grootste groepsinschrijving.

Hopelijk zien we je op 8 januari! Alvast een fijne kerstvakantie gewenst!

Met vriendelijke groet,

Robert Wijnhoven