Vorden, 23 september 2018 – De velden van v.v. Vorden leken de extreem droge zomerperiode goed te zijn door gekomen en door o.a. intensief sproeien hadden zij begin september een ruime voldoende behaald. Totdat vorige week woensdag bleek dat op alle drie velden de graszode alsnog door droogte flink was gekrompen. Er is direct belucht (geprikt) en kunstmest gestrooid en de regen van deze dagen komt ook erg goed uit. De situatie is desondanks zorgelijk want bij belasting van training of wedstrijd ligt de zode erg snel los en kunnen er gehele plaggen vrij komen. Besloten is om de wedstrijden dit weekend nog nadrukkelijker te verdelen met gelijke belasting per veld en daardoor de wedstrijd van Vorden 7 tegen Reunie 4 af te lassen. Vanmiddag zal besloten worden op welke wijze het trainingsschema op maandag- en dinsdagavond eventueel aangepast gaat worden.