presentatiegids voorkant

Vorden 14 oktober 2016 – Aanstaande zondag 16 oktober, na de thuiswedstrijd van ons 1e elftal tegen OBW, zal voor het vierde achtereenvolgende jaar de presentatiegids worden uitgereikt. In de afgelopen maanden is de redactie flink in de weer geweest om het exemplaar van het seizoen 2016-2017 in elkaar te zetten en komende zondag zal dus het resultaat voor iedereen te zien zijn. De presentatiegids wordt volgende week rond gebracht bij alle leden en vrijwilligers waarbij gekozen is om per huisadres één exemplaar af te leveren.

In tegenstelling tot voorgaande jaren, waarbij de vele artikelen de hoofdmoot vormden en afgewisseld werden door de teamfoto’s (6 per pagina), is er dit jaar gekozen voor een prominentere rol voor de diverse elftallen. In de gids zijn alle teams opgenomen en worden per pagina twee elftalfoto’s getoond, inclusief de spelersnamen en de begeleiders. De teamfoto’s zijn in het begin van het seizoen gemaakt in de laatste week van september en de eerste drie weekenden van september. Het komt daarom voor dat enkele teams niet compleet zijn doordat er bepaalde spelers niet op de teamfoto staan, maar deze staan wel zoveel mogelijk vermeld.

De presentatiegids kan in full-colour en in deze kwaliteit geleverd worden doordat de sponsorcommissie maar liefst 42 sponsoren bereid heeft gevonden tot het plaatsen van een advertentie. Zonder de bijdrage van deze sponsoren was het niet mogelijk geweest om deze gids uit te brengen en wij zijn dan ook zeer content met de bijdrage van deze bedrijven en winkeliers uit Vorden en omgeving.

Komende zondag zal direct na de wedstrijd van Vorden 1 tegen OBW 1, zo rond 16.30 uur in de kantine van ons Sportpark ‘t Grote Veld, het eerste exemplaar uitgereikt worden aan een prominent lid van  v.v. Vorden. In de dagen er na worden de gidsen aan huis bezorgd bij alle leden en vrijwilligers. Voor de liefhebber, ouders, opa en oma’s en andere belangstellenden zijn er exemplaren te verkrijgen in de kantine of bestuurskamer, zolang de voorraad strekt. Natuurlijk komt er ook een exemplaar in de vitrine van de  spreekkamer ‘de Tackle’ te liggen en zal het 4e exemplaar ook als pdf terug te vinden zijn op onze website, helemaal onderaan bij het menukopje ‘Clubinfo’.

22-1e-presentatiegids-vv-vorden-2013 presentatiegids voorkant