Zaterdag 5 januari 2019 – Vier voetballers van v.v. Vorden hebben de ‘Zeskamp’  officieel op het programma gezet tijdens het jubileumweekend eind augustus bij v.v. Vorden. Daan Horstman, Daan Wiegerinck, Jarno Messink en Rick Schröer lopen al een tijd rond met het idee om dit spektakel weer eens te organiseren en zijn tot overeenstemming gekomen met de v.v. Vorden om dit op ons Sportpark in augustus 2019 te houden.

Ondertussen is het bijna 15 jaar geleden. Het moment waar wij en ieder ander voetballertje van de vereniging  ieder jaar weer naar uit keken …… De zeskamp bij het jaarlijkse voetbalkamp!

Deze jeugdherinneringen koesteren wij zoveel jaar later nog steeds, wat laat zien hoeveel indruk het heeft gemaakt. Wij zijn vier jongens die nog steeds verbonden zijn met de voetbalvereniging en deze tijd graag willen laten terugkomen. In onze ogen is het ‘spelen’ van de zeskamp al te lang geleden. De zeskamp zal bol staan van variabele activiteiten die voor eenieder leuk en uitdagend zijn. Jong of oud, Wit-zwart-geel, groot of klein, het maakt allemaal niet uit. Ieder met een binding tijdens de 90 jaar voetbalvereniging is van harte welkom. Als deelnemer, vrijwilliger of als supporter.

De zeskamp zal gehouden worden, vanwege het 90- jarig jubileum van de club. Dit houdt in dat het in het laatste weekend van augustus (30,31 augustus/1september) zal plaatsvinden. Een exacte datum en tijd zullen in de loop van 2019 volgen, evenals het moment om je als zestal in te schrijven. Dit biedt wel de mogelijkheid om jouw ‘sterrenteam’ alvast samen te stellen en de de vakantie naar Frankrijk niet eind augustus te plannen.

Wij hopen jullie deelname tegemoet te zien, om zo samen te strijden voor de titel: ‘Zeskamp kampioen voetbalvereniging Vorden’.

Daan Horstman, Daan Wiegerinck, Jarno Messink en Rick Schröer.