roza weenk

Vorden 29 augustus 2015 – ‘Zaterdag, is de mooiste dag van de week en je wist als je naar je vriendjes keek, hier gaan we heel wat beleven’. Acda & de Munnik hebben een prachtig nummer geschreven over het gevoel dat wij als (jeugd)voetballer allemaal kennen. Veel te vroeg wakker, alvast met de fiets naar het Sportpark, want er zijn ook nog andere wedstrijden te zien en dan eindelijk de wedstrijd! Vandaag was het weer de eerste zaterdag van het seizoen en het nummer van Acda & de Munnik kon de hele dag eigenlijk wel gespeeld worden.

Na 2,5 maand zomerstop was er vandaag voor het eerst dit seizoen weer een compleet programma op het Sportpark ‘t Grote Veld en het typische voetbalsfeertje was direct weer aanwezig. Maar daar is wel veel voorbereiding voor nodig …  De TJC heeft alle teams ingedeeld, de wedstrijdsecretaris heeft alle programma’s, systemen en applicaties bijgewerkt, er zijn weer bijna 50 trainers, leiders en grensrechters geregeld, vandaag was er op alle wedstrijden een scheidsrechter geregeld, de kleding was per team uitgereikt, de velden lagen er prima bij en de lijnen waren vrijdag keurig strak getrokken. Er was zaterdagmorgen en zaterdagmiddag een dubbele kantinedienst, een zaterdagmorgen- en -middagcoördinator want er waren in totaal 14 wedstrijden, 28 teams, 350 spelers en 600 á 700 ouders, opa’s en oma’s en toeschouwers aanwezig.

Het voetbal is weer begonnen en ondanks dat het nog bekerwedstrijden zijn, geldt vanaf deze week weer :

Zaterdag,  de mooiste dag van de week!

Vorden B1 toernooi winnaar