Vorden, 29 augustus 2017 – Alle teams zijn alweer aan het trainen, de eerste oefenwedstrijden zijn gespeeld, de schoonmaakploeg heeft haar eerste maandagavond achter de rug, de dinsdagploeg en de klussenvrijwilligers maken het Sportpark spik en span, de wedstrijdsecretariaten maken overuren om de voorbereidingen en registratie in Sportlink, de wedstrijdapp, voetbal.nl en website voor elkaar te krijgen, de velden worden deze week voorzien van de lijnen, de netten zijn opgehangen in de witte doelen, de nieuwe pupillendoeltjes staan op de juiste plek klaar voor gebruik en de TJC, seniorencommissie, kledingcommissie, kantinecommissie en scheidsrechtercoördinator zetten de laatste puntjes op de ‘i’ om de aftrap van het seizoen goed te laten verlopen. Komende zaterdag, 2 september, is de eerste wedstrijddag en worden er maar liefst 13 wedstrijden in de bekercompetitie afgewerkt op ons Sportpark ‘t Grote Veld. Kijk hieronder naar het wedstrijdschema met de planning van de clubscheidsrechters!