meidenteam

Dinsdag 7 oktober 2014 – Komend weekend is er een volledig programma, maar daarna is het in het weekend van zaterdag 18 en zondag 19 oktober erg rustig op het Sportpark ‘t Grote Veld. De 7e (A-categorie) en 6e speeldag (B-categorie) staat altijd in het teken van inhalen en/of bekerwedstrijden en dit houdt in dat er maar drie wedstrijden staan gepland op ons Sportpark en 1 uitwedstrijd.

Voor v.v. Vorden komen alleen Vorden D2 en C2 in actie voor de beker en moet A1 een halve wedstrijd inhalen i.v.m. staken tegen OBW A1.  Van de negen jeugdelftallen die mee hebben gedaan met de 1e ronde van de beker in augustus, mogen Vorden D2 en C2 ook in de 2e ronde mee doen. Door de winst in de poule van vier hebben zij zich geplaatst voor de knock-out ronde en weten dus dat alleen bij winst de 3e ronde wordt bereikt. Vorden C2 speelt thuis tegen De Hoven C1D en Vorden D2 moet het in Vorden opnemen tegen Twenthe (Goor) D1.

Op zaterdag 18 oktober spelen naast de D2 en C2 ook de Mini F een thuiswedstrijd. Zodoende is er dus alleen op zaterdagmorgen enige activiteit op ons Sportpark en is voor alle andere elfallen, inclusief de vele vrijwilligers die in een speelweekend ervoor zorgen dat alles op rolletjes loopt, een vrij weekend gepland.