hoofdveld met dug-outs

Vorden 7 augustus 2015 – In de huidige zomerstop is er bij de voetbalvereniging Vorden achter de schermen weer veel gebeurd op Sportpark ‘t Grote Veld om ervoor te zorgen dat er met een goed gevoel en nieuw elan begonnen kan worden aan het seizoen 2015-2016. Zo wordt er in deze weken de bergingsruimte achter de accommodatie voltooid en worden enkele ruimtes intern anders ingericht en benut, waardoor o.a. de oude bestuurskamer een geheel nieuwe ‘look’ krijgt. Volgende week zaterdag wordt het hoofdveld weer ingericht, maar daarvoor hebben wij nog wel enkele ‘handjes’ nodig.

Alle reclameborden zijn direct na afloop van het vorige seizoen, begin juni, verwijderd om er zodoende voor te zorgen dat deze niet beschadigd en aangetast konden worden van het vele ijzer in het grondwater dat bij het sproeien van de velden wordt gebruikt. Ook kon op deze manier de borden er tussenuit gehaald worden die niet meer actueel waren. De sponsorcommissie heeft de laatste maanden het bordenbestand flink uitgebreid en zodoende is het dan ook zover dat met het begin van het nieuwe seizoen het hoofdveld volledig is voorzien van reclameborden. Op de achtergrond is men zelfs bezig met diverse opties om de nieuwe en overige reclameborden op te kunnen hangen.

Volgende week zaterdag 15 augustus, dienen de reclameborden waar nodig nog even schoon gemaakt te worden en daarna in het nieuwe aangebrachte systeem opgehangen te worden. Tevens dienen op alle drie de velden de zes doelen schoon gemaakt te worden met ‘het goedje van Johan’, zodat de gele aanslag van het ijzer verdwijnt en de doelpalen en doellat weer mooi wit worden zoals het hoort. Ook dienen de zijkanten van de tribune een schoonmaakbeurt te krijgen en moeten de reclameborden in de ballenvanger bij de kantine, bij de ingang van het sportpark en bij het scorebord schoon gemaakt worden.

Wij streven er naar om op zaterdagmorgen van 09.00 tot 12.30 uur en op zaterdagmiddag van 13.00 tot 16.30 uur iedere shift 10 vrijwilligers  bij elkaar te hebben om deze klussen uit te voeren. Het is mogelijk dat je gevraagd zult worden, maar je kunt je natuurlijk ook zelf opgeven via een mailtje naar vvvordenbestuur@gmail.com