pupillen zaalvoetbalVorden 10 januari 2014 – Tijdens de winterstop, die voor de pupillen van v.v. Vorden al in het 1e weekend van december is begonnen, wordt er in onze regio (5 – IJsselstreek) al jarenlang een onderling zaalvoetbaltoernooi georganiseerd voor alle F- E- en D-pupillen. Ook dit jaar doen al onze 13 pupillenelftallen mee met dit regionale zaalvoetbaltoernooi.

Ongeveer 15 jaar geleden zijn twee leden van de jeugdcommissie van Concordia Wehl begonnen met dit initiatief om ervoor te zorgen dat er ook in de winterstop voor de pupillen een voetbalactiviteit aangeboden werd. De jeugdcommissie van v.v. Vorden heeft zich in 2004 hierbij aangesloten en ieder jaar kwamen er meer regionale verenigingen bij, die in diverse sporthallen in de regio dit toernooi hun wedstrijden afwerken. Sinds 2012 doet ook de Sporthal in Vorden mee in deze cyclus en worden er dus ook in Sporthal ‘t Jebbink regelmatig op zaterdagen in december en januari toernooiwedstrijden afgehandeld. Zo ook dit seizoen weer en de komende weken zal er op iedere zaterdag (10-17-24 en 31 januari) in de Sporthal wedstrijden worden georganiseerd waar vele vorden-teams aan mee doen.

Kom gerust een kijkje nemen in de sporthal ‘t Jebbink en geniet van de verrichtingen van de jeugd in de zaal bij v.v. Vorden. Voor meer informatie (programma, uitslagen, standen en info) over dit zaalvoetbaltoernooi ga naar http://www.zaalvoetbalijsselstreek.punt.nl (als het niet lukt om via deze link direct de pagina te openen ‘kopieer en plak’ dan deze link in de adresbalk van uw browser.