zaalvoetbal vorden

Vorden 27 november 2015 – Volgende week zaterdag op 5 december 2015 begint de jaarlijkse zaalvoetbalcompetitie in de regio IJsselstreek weer. Al jarenlang wordt door twee vrijwilligers van Concordia Wehl dit toernooi georganiseerd waar alle pupillenteams van v.v. Vorden aan mee doen. In diverse sporthallen in deze regio, waaronder ook ‘t Jebbink in Vorden,  wordt er iedere zaterdag in december, januari en februari wedstrijden georganiseerd en zodoende blijven ook de allerjongsten van onze club lekker bezig in de wintermaanden.

Alle E- en F-teams spelen met hun eigen team in de zaalvoetbalcompetitie. De D-elftallen splitsen hun elftal op in twee teams een zogenaamd A- en B-team.

Alle leiders/trainers van de pupillenteams van v.v. Vorden hebben inmiddels bericht ontvangen waarin o.a. het programma, de tijden en de sporthallen staan vermeld.

Er zal ook in Vorden worden gespeeld en via de zaterdagdcoördinatoren worden de diverse haldiensten gedraaid.

De organisatie geeft duidelijk uitleg over het verschil tussen geplande wedstrijden voor de competitie en wedstrijden in de zaal:

Ondanks alle zorgvuldigheid bij de KNVB , kan het voorkomen dat er veldwedstrijden zijn gepland op dezelfde dag als de zaalwedstrijd. In dat geval gaat de zaalwedstrijd  altijd voor en moet de veldwedstrijd worden verzet. Deze pupillenzaalvoetbalcompetitie organiseren wij in samenwerking met de KNVB.

Wij wensen alle pupillen heel veel plezier en succes in de zaal!

pupillenvoetbal zaalvoetbal(Klik op het logo om naar de website te gaan)