grote clubactie hart

Zondag 12 oktober 2014 – Aanstaande woensdag (15 oktober) organiseert v.v. Vorden wederom de Grote Clubactie. Met deze landelijke verlotingsactie worden de sportvereniging enorm financieel gesteund, omdat maar liefst €2,40 per lot (prijs is € 3,–) direct in de kas van de vereniging komt.

Grote Clubactie

Op dit moment is de landelijke ‘Grote Clubactie’ weer actief. Ook de voetbalvereniging Vorden doet hier alweer voor de 9e keer aan mee. De voetbalvereniging Vorden heeft 1000 loten gekocht (€ 0,60 p/stuk) en gaat er weer voor om ze allemaal voor de vastgestelde prijs van € 3,– p/stuk te verkopen. Op woensdag 15 oktober as. gaan wij met alle jeugdleden ‘het dorp in’ om deze loten aan de man te brengen.  Op de Mini F-spelers na (Mini F doet dus niet mee aan deze actie) gaan wij per team, via onderstaande wijkindeling,  de huizen langs en dienen dus per team 45 loten te verkopen.

Als ieder lid op voorhand al 2 loten reserveert voor zichzelf, een opa/oma/buurvrouw/buurman/oom of tante dan ben je als team er al 20 (E-F) of 30 (D t/m A) kwijt en hoeft je er nog maar 25 of 15 te verkopen!

TIP: Vraag aan iedere ouder om € 6,– mee te geven aan het kind en deze levert het geld direct in om 18.00 uur bij de leider van het team en de speler krijgt 2 loten die hij direct in de zak stopt.

Zorg ervoor (vooral bij de pupillen) dat je minstens 2 leiders/ouders per team hebt, zodat je goed zicht kunt houden op de groep en de jongens/meisjes optimaal kunt begeleiden bij het verkopen. De A-jeugd is ingedeeld om de F-pupillen te helpen.

De wijkindeling is als volgt:

Wijknummer Elftal Straten
1 B2 Zutphenseweg – Dorpsstraat – Ruurloseweg
2 E5 + E4 Almenseweg – Overweg – Burgemeester Galleestraat – Enkweg
3 D4 + D3 t Wiemelink – Villa’s de Decanije – Mispelkampdijk – Biesterveld
4 D1 + D2 Plan Boonk (excl. wijk 3)
5 E3 + F3 Wijk Muziektent (excl. Wijk 2)
6 E1 + F4 Wijk Addinkhof + Strodijk
7 F1 + C4 Hoetinkhof
8 MC1D Brinkerhof
9 C3 + F2 Hoge + Schoolstraat + Smidstraat + Burg. Vunderinkhof
  Raadhuisstraat + de Jongstraat/oude Sorboterrein
10 B1 + E2 Wijk tranendal (wijk tussen beide molens)
11 C1 + C2 Plan Zuid (exclusief de Jongstraat/oude Sorboterrein)

Het draaiboek dat wij ieder jaar weer aanpassen met de verbeterpunten uit voorgaande jaren ziet er zo uit:

1. Informeren leiders en spelers via mail/nieuwsbrief en website
  2. De leiders informeren op zaterdag 11 oktober rondom de wedstrijd de spelers en aanwezige ouders nog éénmaal over deze actie op woensdag 15 oktober en attenderen de spelers en ouders erop dat het handig is om alvast zelf 1 of 2 (mag ook aan opa/oma/oom-tante) loten te kopen (reserveren)!!!!
  3. Spelers verzamelen zich op woensdag 15 oktober om 18.15 uur (op de fiets, maar E-F spelers kunnen ook met de auto afgezet worden door de ouders) op een van tevoren afgesproken punt in de betreffende wijk waar 1 leider als contactpersoon aanwezig is.
  4. Andere leider haalt om 18.00 uur de loten op in café ‘de Herberg’ en gaat daarna naar het afgesproken punt in de wijk.

Natuurlijk mag je als team ook afspreken om met de fiets bij de kerk/de Herberg te verzamelen en dan gezamenlijk naar de betreffende wijk te fietsen.

Leider laat 06-nummer achter bij de jeugdcommissie in de Herberg zodat er onderweg ‘snel geschakeld kan worden’. Als je met 2 teams een wijk hebt maak je onderling afspraken over de verdeling.

1. Spelers hebben allemaal het voetbalshirt over een normale kleding aan, en de leiders/trainers/ouders een geel-zwarte coachjas.
  2. Zorg als leider voor een beetje wisselgeld (kan eventueel ook bij de jeugdcommissie in de Herberg verkregen worden), maar het makkelijkste is natuurlijk om 3 loten te verkopen en dan een tientje te ontvangen en met een lief gezicht de koper te ontlokken met ‘laat de rest maar zitten’ ……
  3. Er kunnen 2 situaties ontstaan:
  • Alle loten zijn op: Je gaat naar de Herberg om het geld in te leveren en geeft de straatnamen door waar je nog niet bent geweest
  • Je bent klaar met de wijk maar je hebt nog loten over: Je belt naar de Herberg (jeugdcommissie) en informeert welke straat nog over is om de laatste loten te verkopen

Voor de E- en F-pupillen hoeft deze laatste actie niet omdat er wellicht afgesproken is dat de kinderen op een bepaald punt in de wijk weer opgehaald worden!

1. Met een uur is de actie voltooid, dus spreek (E-F) van tevoren af als er kinderen van je team worden opgehaald op een vast punt dat dit rond 19.15 uur zal zijn.
  2. Controleer of alle kinderen het geld hebben ingeleverd, want je bent als leider verantwoordelijk voor het totaalbedrag.
  3. Ga voor de € 135,– per team en zorg voor een goede start door de spelers, ouders maar natuurlijk ook jezelf alvast een lot te laten kopen!

Met vriendelijke sportgroeten,

Jeugdcommissie vv Vorden