grote clubactie 2015

Vorden 2 oktober 2015 – De voetbalvereniging Vorden doet dit jaar weer mee met de Grote Clubactie. Zoals ieder jaar gaan wij op 1 avond, woensdag 14 oktober, met alle jeugdteams (behalve Mini F) ‘langs de deuren’ om de 1000 loten te verkopen. Hieronder volgt de uitleg en de wijkindeling, waarbij aangemerkt dient te worden dat de A-jeugdspelers niet als elftal ingedeeld zijn, maar bij de F-teams de allerjongsten helpen bij het verkopen van de loten.

Klik op het volgende document (20151001 concept draaiboek grote clubactie) om de bijzonderheden en wijkindeling te zien van de 10e grote Clubactie bij v.v. Vorden op woensdag 14 oktober.

Woensdagavond is er dus GEEN trainen van 18.30 t/m 20.30 uur en zullen alle teams van Vorden F t/m A mee doen met de Grote Clubactie.

grote clubactie 2015