William van der Veen llid van verdienste

Vorden 17 januari 2016 – Tijdens de nieuwjaarsreceptie van v.v. Vorden, die vanmiddag in een zeer goed gevulde kantine is gehouden, is William van der Veen na 9 jaar voorzitterschap benoemd tot Lid van Verdienste! Tijdens de bijbehorende toespraak werd hij geroemd om zijn inzet, betrokkenheid, ambitie en doelgerichtheid. In de 9 jaar dat hij voorzitter is geweest heeft hij leiding gegeven aan o.a. de niew- en verbouw van de accommodatie, de groei van de vereniging, de privatisering en heeft hij de successen van het 1e elftal mee gemaakt.

William kreeg na de toespraak van de huidige voorzitter Marc van der Linden, waarin vooral de ambitie en zeker het durven uitspreken hiervan naar voren kwam,  de gelegenheid om zelf ook nog iets te zeggen. Hij benadrukte hierbij dat het al die 9 jaar met veel plezier heeft gedaan en dat hij het vooral altijd samen heeft gedaan met de medebestuursleden en de vele vrijwilligers van de club. Hij benadrukte dat hij trots was op de club en het feit dat hij er leiding aan heeft mogen geven en nam dankbaar de versierselen en de bijbehorende oorkonde in ontvangst. De achterban werd zeker niet vergeten en met een fraaie bos bloemen werd ook echtgenoot Anita betrokken bij deze huldiging.

William van der Veen llid van verdienste-2