Vorden, 25 mei 2017 – Aanstaande zaterdag staat het afsluitende weekend van dit seizoen bij v.v. Vorden weer op het programma. Traditioneel wordt het slot van het seizoen gevierd met het Wikee de Vikingtoernooi en in de ochtenduren voetballen de onderlinge teams van de F- E- D en C-jeugd, oftewel alle voetballers onder 15 jaar. De TJC met de jeugdcoördinatoren Bas Vriend, Martin Leegstra en Willem Lichtenberg (JO9, JO11, JO13 en JO15) hebben de onderlinge teams samengesteld en per leeftijdsgroep een toernooi opgezet. Alle spelers dienen om 08.45 uur aanwezig te zijn, zodat we om 09.00 uur kunnen beginnen. De wedstrijden zijn om 12.00 uur afgelopen, waarna alle spelers, trainers, coaches, leiders, grensrechters, ouders en opa’s en oma’s om 12.15 uur op de tribune plaats dienen te nemen. Daar wordt namelijk het seizoen officieel afgesloten en worden de kampioensteams JO9-1, JO11-3, JO11-2 en JO13-3 gehuldigd. De MO17-1, JO17-2 en de JO19-2 doen grotendeels mee met het seniorentournooi en worden daarom s’avonds om 20.30 uur in de tent gehuldigd.

Voor de teamindeling, wedstrijdprogramma en bijzonderheden/regels en afspraken rondom het Jeugd-Wikee de Vikingtournooi is het volgende boekje samengesteld : Wikee 2017

Nogmaals, wij vragen iedereen om 08.45 uur aanwezig te zijn en wensen iedereen nu alvast een mooie, sportieve, gezellige en prettige voetbalmorgen toe en dat we met z’n allen om 12.15 uur op een mooie manier afscheid nemen van dit succesvolle seizoen!