logo-vvv-erediv-pool-gz-150x180-1Zondag 5 oktober – Na de zaterdagwedstrijden is Wiebe de Jong de koploper in de vv Vorden-pool.
Met zijn tactiek om alles 2-1 in te vullen komt hij tot op heden heel ver. Zo ver zelfs dat hij voorlopig alleen koploper is. Hij verzamelde uiteindelijk 40 punten.

In een zaterdag waarin Heracles Almelo zijn 1e overwinning boekte, Willem II wederom 3 punten wist te behalen en Valencia won van Atletico Madrid waren het veelal uitploegen die 1x wisten te scoren en de thuisploegen wisten meer te scoren.

Achter Wiebe staat Twan Jansen op plek 2, gevolgd door Jordi Houwen, Lars Borgonjen en Rien Wabeke. Zij staan binnen 5 punten van Wiebe, dus er kan nog genoeg gebeuren.

Vandaag is de wedstrijd Chelsea-Arsenal. In de pool staat deze wedstrijd omgedraaid, Arsenal-Chelsea. De uitslag zullen wij dan ook omgekeerd behandelen. Dus wordt Chelsea-Arsenal 0-2, dan vermelden wij Arsenal-Chelsea 2-0

Voor de gehele stand ga naar Pool vv Vorden en klik op weekuitslag