Vorden 28 januari 2017 – Zo langzamerhand verdwijnt het winterse weer en zijn er vooral veel kunstgrasveld sneeuwvrij gemaakt in de laatste week. De kans dat Vorden 1 morgen de competitie gaat hervatten is dan ook zeer groot want er staat een uitduel op het kunstgras in Ulft tegen SDOUC op het programma. Voor JO13-1, JO15-1 en JO17-1 staat er vandaag een oefenwedstrijd op het programma, respectievelijk uit tegen Sp. Lochem JO13-1, vv Dieren JO15-1 en SC Rheden JO17-1. Op het sportpark ‘t Grote Veld wordt er nog niet gespeeld, maar hopelijk zal maandag al het sneeuw verdwenen zijn van de velden.

Vorden 1 start morgen met de 2e helft van de competitie in de 2e klasse I tegen SDOUC in Ulft. Het wordt een zeer interessante speeldag, maar de komende drie weken is het sowieso zeer bijzonder want alle zes topploegen spelen één of meerdere keren tegen elkaar. Morgen komen zelfs de eerste 6 ploegen tegen elkaar uit en kan Vorden wel eens de ‘lachende 7e’ worden, want als de uitslagen ‘een beetje gunstig’ zijn, dan schuift de top 7 nog meer naar elkaar toe en zal de afstand tussen de koploper en de nummer zeven slechts 4 punten zijn. Ook volgende week zijn er drie wedstrijden waar clubs uit de top zes bij betrokken zijn, maar wel dient aangetekend te worden dat er morgen op twee natuurgrasvelden gespeeld wordt, dus het is nog maar af te wachten is de wedstrijden daarop doorgang vinden.  De overige elftallen bij v.v. Vorden hebben nog steeds winterstop en beginnen pas op 11 februari met de 2e helft van de competitie. Wel komen dit weekend JO17-1, JO15-1 en JO13-1 in actie met een oefenwedstrijd in resp. Rheden, Dieren en Sp. Lochem. Morgenvroeg komt Vorden 2 in actie tegen Basteom 2 op het kunstgrasveld van Sp. Eefde.