bart-jansen-scheidsrechterVorden 10 november 2016 – Dit seizoen hebben zich wederom enkele nieuwe jeugdleden op gegeven om regelmatig een pupillenwedstrijd te fluiten. Sinds 2009 zijn wij met dit initiatief begonnen en zijn er uit deze groep nieuwelingen van 13-14 jaar jarige voetballers ook een aantal door gegroeid naar de junioren. Komende zaterdag staan er 11 thuiswedstrijden op het programma en naast 2 KNVB-scheidsrechters dient Gerrit Bijenhof als scheidsrechtercoördinator voor de overige 9 wedstrijden allemaal een clubscheidsrechter te plannen. Wij zijn er trots op dat dit weer is gelukt en waarderen het dan ook enorm dat er uit de groep van ongeveer 20-25 clubscheidsrechters iedere zaterdag weer voldoende mensen bereid zijn te fluiten.

Heb je interesse om per toerbeurt een wedstrijd te fluiten, vind je het leuk om leiding te geven en bezig te zijn met de voetbalsport of zie je het als een uitdaging om een voetbalwedstrijd prettig en leuk te laten verlopen, meld je dan aan bij Gerrit Bijenhof (06-53845299).

Voor de zondagwedstrijden van de lagere senioren zitten wij dit seizoen behoorlijk krap in de bezetting. Van ons vaste aantal van 3 clubscheidsrechters zijn er (tijdelijk) 2 afgevallen en vandaar dat er om de week flink gevraagd, gezocht en geimproviseerd moet worden. Gelukkig is het tot nu toe gelukt om iedere wedstrijd door te laten gaan, maar wij zien graag de groep van ‘senioren clubscheidsrechter’ uitgebreid worden. Heb je interesse, ben je bijvoorbeeld uit gevoetbald maar vind je het nog wel leuk om af en toe te fluiten of wil je lekker wekelijks twee uurtjes bewegen en buiten sporten, meld je dan aan bij Dick Zelle (06-51534782).

jeugdscheidsrechters