VV_Vorden_logo

Vorden 10 september 2015 – Precies een jaar geleden werd de huidige website gelanceerd tijdens het 85-jarig bestaan dat in de kantine van de voetbalclub met het openingsfeest van het seizoen werd gevierd. Johan Stapper kreeg tijdens deze lancering extra aandacht want hij werd niet alleen gehuldigd als ‘Super Supporter van v.v. Vorden’, maar kreeg op zijn 80e verjaardag ook een speciale plek op onze website: De ‘Johan Stapper’ uitslagenservice. 559.222 bezoeken zijn er inmiddels geweest en de site is echt het communicatiemiddel van de club geworden.

Gemiddeld wordt de site 1800 keer per dag bezocht en in totaal is er dus sinds 6 september 2014 bijna 560.000 keer een bezoek gebracht aan www.vvvorden.nl. Het gemiddelde is tijdens de ‘voetbalmaanden’ boven de 2000, maar aangezien juni-juli en januari rond de 800 liggen, zorgt het ervoor dat het gemiddelde van 1800 wordt behaald. U zou wellicht denken dat de zondag van het kampioenschap van Vorden 1 tot het recordaantal van 6800 bezoeken heeft geleid, maar dit moment staat echter met 5400 bezoeken op een prima 2e plaats. Het record is echter gescoord op 28 mei 2015 en dat was de dag ……. dat de elftalindeling van de jeugd bekend werd gemaakt!

Want dat mogen wij na een jaar als webredactie ook wel concluderen, dat vooral de jeugdige leden en supporters ‘leven’ met internet, smartphones en social media. Zo is ook onze facebookpagina enorm gestegen van 75 ‘likes’ naar het huidige aantal van 375 en heeft ons twitteraccount maar liefst 918 volgers.

Als webredactie proberen wij zoveel mogelijk nieuws vanuit de vereniging via de site te brengen en proberen wij zo actueel mogelijk te zijn om zodoende het bezoeken van de site aantrekkelijk te maken. De uitslagen site van ‘Johan Stapper’, de fotosites van Johan Bolink en Rob Immink en het wedstrijdprogramma zijn de populairste pagina’s en wij zijn dan ook heel tevreden en blij met de actualiteit van al onze teamuitslagen, standen en programma’s via de directe link vanuit mijnclub.nu en natuurlijk met de bereidheid en tijd en energie die onze beide fotografen voor Vorden erin stoppen.

Blijf onze site bezoeken en beleef veel plezier aan het nieuws via facebook, twitter en de website over onze club en geef gerust tips, trucs, op- en aanmerkingen of verbeterpunten voor ons als webredactie, zodat wij gezamelijk de website als het communicatiemiddel van de vereniging in stand kunnen houden.

De Webredactie

René Bogchelman

Michiel Balvert

Mark Borgonjen