vorden 1 kampioen -1

Vrijdag 30 april 2015 – De website heeft afgelopen zondag een record gebroken. Sinds de ‘herstart’ van de site in september 2014 was het record 4.100 hits op één dag, maar tijdens en na de kampioenswedstrijd tegen VVO kwam de teller op 5600 te staan. Zelfs op maandag was er met 3800 hits meer aandacht voor de site dan op normale dagen (gemiddeld 900 hits per dag). Ook de facebookpagina, waar vele foto’s en video’s te bewonderen zijn van de vereniging en het 1e elftal in het bijzonder, heeft veel ‘likes’ erbij gekregen en het bericht van het 9e kampioenschap van Vorden had zelfs een bereik van 3900 facebook gebruikers.

Daarnaast wordt er natuurlijk ook veel getwittert en met 810 volgers is ook van dit medium de laatste dagen veel gebruik gemaakt.

Aan de oproep om zoveel mogelijk foto’s en video’s op te sturen naar de webredactie is veel gehoor gegeven en inmiddels staan er op de facebookpagina vele foto’s van de wedstrijd, het feest direct na afloop op het veld, de busreis, het feest in de kantine en de huldiging in het dorp. Gebruikt u ook facebook en wilt u graag op de hoogte blijven van het wel en wee van onze club, ga dan naar de pagina van v.v. Vorden en ‘Like’ onze pagina. In de afgelopen dagen is deze pagina van 255 naar 310 like’s gegaan en ons streven is om dit nog in dit seizoen te verhogen naar 350.

Geniet nog ff na van het prachtige kampioenschap en ga naar de foto’s van Rob Immink, de foto’s en video’s op onze facebookpagina of gewoon naar onze website. Volgende week komt er in het weekblad Contact ook nog een 1 grote pagina over het kampioenschap te staan.

Ga naar de facebookpagina van Vorden via deze link : https://www.facebook.com/pages/VV-Vorden/291480201039846

huldiging bij de herberg (29)