koen oosterhuis

Vorden 28 april 2015 – Tijdens de kampioenswedstrijd tegen VVO afgelopen zondag was één van onze ‘hoffotografen’ Rob Immink, aanwezig om een prachtige serie foto’s te schieten, inclusief de festiviteiten direct na de wedstrijd. Op zijn eigen pagina, dat te vinden is via menu/foto’s/site Rob Immink zijn de foto’s terug te zien. Tijdens de busreis, de ontvangst bij het Sportpark, het feest in de kantine, de rondrit op de platte kar, de huldiging in het dorp met het uitreiken van de schaal en tenslotte de festiviteiten in ‘de Herberg’  zijn er ook talloze foto’s en filmpjes gemaakt. Inmiddels zijn er al vele onze kant op gekomen en ook op deze site geplaatst, maar wij vragen bij deze om zoveel mogelijk materiaal te versturen naar : webredactie@vvvorden.nl

Natuurlijk is de site ook aangepast met het vermelden van het 9e kampioenschap van Vorden 1. Onder het kopje foto’s staat onderaan de eregalerij van v.v. Vorden en naast de 8 kampioenselftallen en 5 promotie-elftallen uit 1931, 1944, 1956, 1963, 1974, 1975, 1977, 1988, 1992, 1998, 2002, 2007 en 2012 is nu ook het 9e kampioenselftal van v.v. Vorden met een fraaie teamfoto vermeld.

Robin Verstege, Bart Stokman, Stefan Eggink, Bas Kortstee, Bas Abbink, Sam Abbink, Bas Boers, Stijn Wentink, Roy Böhmer, Wiebe de Jong, Erik Oldenhave, Frank Hiddink, Daan Horstman, Koen Oosterhuis, Rick Schröer, Gijs van der Veen, Michael Vet, Niels Siemerink, Ate Barendsen en Siebren Bijenhof en Daniël Wabeke zijn de selectiespelers die het geflikt hebben om voor het eerst in de historie van onze club kampioen te worden in de 3e klas en te promoveren naar de 2e klas. Samen met de trainer Michel Feukkink en zijn begeleidingsstaf met Gerrit Wenneker, Tim Vrielink, Roy Dommerholt en Eddy Hiddink en invaller grensrechter Kevin Weever hebben zij een geweldige prestatie geleverd en op alle foto’s is de enorme trots en blijdschap van de gezichten af te lezen.

Hieronder staan een aantal foto’s van de diverse momenten dat het kampioenschap gevierd werd en tevens heeft de webredactie op de facebookpagina van v.v. Vorden ook al een serie foto’s vermeld en staan er op de site van radio ideaal ook enkele foto’s (http://www.ideaal.org/fotoboek.php?id=36359&titel=Vorden-pakt-kampioenschap-in-3e-klasse-C)

Omdat het zo’n prachtige ‘geel-zwarte’ dag is geworden en er ook nog eens zoveel mooie en bijzondere momenten hebben plaats gevonden, willen wij graag vragen of foto’s en filmpjes van deze dag naar ons toegezonden kunnen worden: webredactie@vvvorden.nl

koen oosterhuis

0-1 bas abbink vvo