logo-vvv-erediv-pool-gz-150x180-1Vrijdag 14 mei – Na 5 jaar vv Vorden-pool stoppen organisatoren Mark Borgonjen en Erik Rakitow er mee.

Na 5 jaar organisatie willen ze graag het stokje overgeven aan andere organisatoren.

De vv Vorden-pool is inmiddels een begrip geworden binnen de voetbalvereniging. Wekelijks worden er 12 wedstrijden voorspelt waarin men 10 punten per compleet goed voorspelde wedstrijd kan verdienen.

Buiten een weekprijs van 5 euro, prijzen aan het eind van de pool, is er ook een deel van inleggeld voor de vereniging en wordt dit jaarlijks ergens aan besteed.

Zo zijn er de afgelopen jaren al sweaters voor de jeugdleiders, nieuwe beamer, WiFi en nieuw terrasmeubilair gerealiseerd.

Het organiseren kost wel de nodige tijd, maar doordat er wel veel deelname is ieder jaar hopen Mark en Erik dat er nieuwe organisatoren komen die dit evenement willen organiseren.

Lijkt het je leuk, stuur dan een mail naar voetbalpool.vorden@gmail.com en Mark en Erik gaan contact met je zoeken.