vrijwilliger

Vorden 3 maart 2015 – Ieder seizoen organiseert de voetbalvereniging Vorden de vrijwilligersavond. Dit gezellige event staat volledig in het teken van de vele vrijwilligers bij onze club en zoals het inmiddels traditie is geworden wordt ook dit jaar wederom de vrijwilliger van het jaar gekozen. Deze week krijgen alle vrijwilligers via de mail de eerste uitnodiging, maar er wordt tevens persoonlijk een uitnodiging overhandigd vanuit de commissie waartoe zij/hij behoort. Op zaterdag 28 maart zal in de kantine ‘d`Ark’ van ons Sportpark de wedstrijd Nederland-Turkije live worden uitgezonden en de gehele avond zal sowieso ‘Oranje’ als thema hebben.

Zet alvast 28 maart in uw agenda en houdt de komende dagen de mailbox en de brievenbus goed in de gaten. Met al onze vrijwilligers gaan wij er op zaterdag 28 maart een mooie ‘geel-zw…..’ o nee een ‘oranje’ avond van maken en onder het genot van een hapje en een drankje genieten wij na van al het mooie en leuke werk dat ook in het afgelopen jaar wederom bij onze vereniging is uitgevoerd.

Bestuur v.v. Vorden