Vorden, 28 maart 2017 – Volgende week zaterdag 8 april staat de jaarlijkse vrijwilligersavond op het programma bij de v.v. Vorden. Ieder jaar organiseert de vereniging dit feest om alle ongeveer 175 vrijwilligers, van jeugdtrainers, barmedewerkers, commissieleden, coaches, scheidsrechters, ‘dinsdagploeg-leden’, evenementmedewerkers tot aan schoonmaakploeg en web-redactieleden, een gezellige en leuke avond te bezorgen om ze daarmee te bedanken voor de inzet, tijd en energie die zij vrijwillig in onze club steken. Dit jaar is een speciale feestcommissie in het leven geroepen om de avond te organiseren en met een speciaal thema zal de vrijwilligersavond van 2017 vorm worden gegeven. Kom als vrijwilliger dus gezellig op zaterdag 8 april naar de kantine op ons Sportpark en maak dan eveneens de bekendmaking mee van de ‘Vrijwilliger van het jaar 2017’.