MC1 Vorden 18 april 2015 – Vanmiddag is onder prima omstandigheden en met een uitstekende organisatie de vriendinnen -dag gehouden. Maar liefst 30 vriendinnen zijn op het evenement afgekomen en vijf jeugdtrainers van beide verenigingen hadden een prachtig trainingscircuit in elkaar gezet. Om de voetbaltrainingen heen was er met een frietkraam, groentebar, muziek, drinken en diverse voetbalspelletjes ook genoeg vertier om het ook nog eens heel gezellig te hebben.

Zowel Vorden als Socïi hebben met elkaar deze vriendinnendag georganiseerd om de meidenteams uit te breiden, want Vorden MC1D heeft nog enkele meiden nodig om ook volgend seizoen een Meiden C-team te hebben en tevens een Meiden B-team. Bij Socïi hebben ze volgend seizoen bij de pupillen ook nog enkele meiden nodig. Vanaf de junioren zullen beide verenigingen samenwerken en de jongens en meiden uit Wichmond/Vierakker bij de vordenteams toegevoegd worden, zoals dat de laatste twee seizoenen reeds gebeurd.

Er waren vanmiddag zelfs al enkele aanmeldingen te vermelden, dus alleen daarom was het al een geslaagde middag. Maar het was vanmiddag vooral een zeer geslaagde VOETBALdag, want met de prima organisatie, het plezier van de meiden, de leuke trainingen en de inzet en beleving van de vrijwilligers was het een ware promotie voor de voetbalsport.

Wij willen namens het bestuur en de jeugdcommissies van v.v. Vorden en Socïi de vrijwilligers van beide verenigingen bedanken voor dit prima initiatief en uitstekende organisatie.

Ga voor een prachtige fotoreportage naar de site van Johan Bolink

vriendinnendag