vriendinnendag 2

Vorden 19 april 2016 – Sociï en v.v. Vorden werken sinds een aantal seizoenen intensief samen bij de jeugdafdelingen van beide verenigingen. Ook op het gebeid van meidenvoetbal hebben beide clubs de handen in elkaar geslagen en organiseren zij daarom ook dit seizoen een ‘vriendinnendag’. Bij beide verenigingen is er een meiden E-team (v.v. Vorden), een meiden D-elftal (Sociï), en een meiden C- en B-elftal (v.v. Vorden met speelsters van Sociï). Voor volgend seizoen ziet het er wederom goed uit en kunnen in dezelfde leeftijdsklasses wellicht weer net zoveel teams op de been worden gebracht. Toch zoekt v.v. Vorden en Sociï nog versterking en zijn nieuwe meidenleden van harte welkom!

Aanstaande zondag wordt voorafgaand aan de thuiswedstrijd van Vorden 1 tegen koploper Quick 1888 uit Nijmegen, de ‘vriendinnendag’ georganiseerd. Vanaf 11.30 uur begint dit festijn waarbij van allerlei voetbalactiviteiten worden aangeboden en er ook rondom het veld van allerlei leuke en interessante initiatieven aanwezig zijn. Dus heb je een vriendin, klasgenoot, zus, nicht of buurmeisje wie het leuk vindt om te sporten en het gezellig vindt om een keer mee te gaan naar het voetballen dan is zij van harte welkom!

Heb je interesse meld je dan aan via vorden.meidenvoetbal@erwimito.nl

Uitnodiging document : Vriendinnendag redactioneel april 2016

vriendinnendag