chico lindenschot

Vorden 23 augustus 2015 – De vordenselectie is op zondagmorgen door gegaan waar het zaterdag mee is geëindigd. Wederom heeft het tegen een BVO, dit keer uit België, een uitstekend resultaat behaald. Met dezelfde instelling, spelopvatting, erg veel druk vooruit en prima positiespel kon het keurig weerstand bieden en maakte de geel-zwarten er een echte wedstrijd van. Vorden kwam op voorsprong door een doelpunt van Chico Lindenschot en vlak voor tijd, nadat keeper Ashly Lindenschot al een paar prachtige reddingen had verricht,  werd het toch nog 1-1.

Om 10.50 speelt het vorden-team de laatste poulewedstrijd tegen AZ en deze ploeg uit Alkmaar is de koploper in deze poule met nog de volle buit aan punten. Vorden heeft nu twee punten behaald, slechts 2 doelpunten tegen en ook 2 doelpunten gescoord. Wat echter veel belangrijker en opvallender is, is dat het team een gelijkwaardige tegenstander is voor tot nu toe PSV en RCK Genk en tegen Arsenal de score beperkt kon houden tot een 2-1 nederlaag. Of dit in de laatste wedstrijd tegen één van de favorieten voor de eindzege, AZ, ook zal lukken, moeten we afwachten, maar wat het team tot nu toe laat zien is prachtig en zeer verassend!