De Waltakke 30-01-2016-C2 Hans

Vorden 13 februari 2016 – In de winterstop waren de velden regelmatig afgekeurd door de extreme weersomstandigheden en de hevige regenval. Als trainer probeer je dan op allerlei manieren om de groep toch bezig te houden en komen er oplossingen als zaalvoetbal, sportschool, mountain-biken, trainen op kunstgras bij een club in de buurt of een keer gezellig darten in de kantine. Een optie die in deze regio ook vaak wordt gebruikt is ‘De Waltakke’,  een omgebouwde ligboxenstal waarin met kunstgras en boarding een prachtige voetbal gelegenheid wordt geboden.

Vorden C2 heeft bijvoorbeeld vorige week twee uur deze hal gehuurd en terwijl bijvoorbeeld B2 en B3 lekker in de Sporthal ging voetballen, Vorden 1 bij Warnsveldse Boys op kunstgras kan trainen, er bij Sp. Eefde wel eens op het kunstgras wordt gevoetbald, elftallen als B1 en C1 regelmatig zijn uitgenodigd door bijvoorbeeld bij RKZVC en AZSV om op kunstgras een oefenwedstrijd te spelen of er op de oefenhoek toch nog werd getraind, ging het team van ‘koootsj’ Hans Wullink dus ‘de Waltakke’ in.

De kosten werden vergoed door sponsor ‘Flynth’ en de jongens gingen na twee uur moe maar voldaan de kantine in, waar nog ff in het kader van teambuilding een patatje en een cola werd genuttigd. ‘Kootjs’ Hans kon de verleiding niet weerstaan en deed natuurlijk ook nog ff mee met het partijtje, maar heeft de volgende dag al een offerte opgevraagd voor een lifttrap in huis en moet sinds ‘de Waltakke’ een half uur eerder opstaan om de sokken aan te krijgen …..

De Waltakke 30-01-2016-C2