vorden 3 thuis

Vorden 10 september 2015 – Iedere vereniging dient op 31 mei bij de KNVB het aantal teams door te geven voor het nieuwe seizoen. De seniorencommissie had op dat moment met 88 spelende leden bepaald dat het weliswaar krapjes, maar wel mogelijk was om weer met 6 teams de competitie te beginnen. In de zomermaanden waren er toch nog weer 3 mutaties en het eerste (beker)weekend bleek al maatgevend te zijn voor dit seizoen: Steeds te weinig spelers, een hoop geregel met A-spelers, 35+ spelers en onderling geschuif om dan bij het 3e, 4e en 6e net aan 12 spelers te komen.

In overleg met de spelers en leiders heeft de seniorencommissie vorige week besloten om dit seizoen verder te gaan met 5 seniorenteams. De selectie (Vorden 1, 2 en 3) bestaat uit 48 spelers en aangezien er enkele langdurige blessuregevallen tussen zitten en dit seizoen nog mutaties plaats vinden in verband met schoolverplichtingen is er besloten om hier 3 spelers vanuit het 4e elftal aan toe te voegen. Het 4e en 6e is elftal is samengevoegd tot één team (4e) en bestaat nu uit 19 spelers. Het 5e elftal (FC Warken United) blijft bestaan uit 17 spelers.

Naast de 5 seniorenteams zal v.v. Vorden dit seizoen uit gaan komen met 3 35+ teams. Ook dit seizoen is er weer een nieuw team bij gekomen en het 1e 35 team (2012), het 2e 35+ team (2013) is er nu ook een derde ‘veteranenelftal’ op de vrijdagavond en is zodoende het aantal spelende seniorenleden gestegen tot 127.

Wij wensen alle seniorenteams en de drie 35+-teams heel veel plezier en succes dit seizoen en zullen de lezers van deze site regelmatig op de hoogte houden van de verrichtingen van de diverse teams. Natuurlijk kunt u regelmatig een kijkje nemen op de foto-pagina van deze site, want ook van de verrichtingen van de seniorenteams is regelmatig een reportage terug te vinden.

erwin hengeveld