logo vorden app

Vorden 11 januari 2016 – Terwijl afgelopen weekend het vordense zaalvoetbaltoernooi voor de 4e achtereenvolgende keer door het team ‘Lubron’ is gewonnen en daarmee het vordense voetbalkalenderjaar weer is geopend, starten wij deze week ook op ons Sportpark weer met de voetbalactiviteiten. Na drie weken ‘kerstvakantie’ beginnen vanaf vanavond alle teams weer met hun trainingen, wordt vrijdagavond de ‘Achterhoekse voetbalnacht’ georganiseerd met een geel-zwart tintje en wordt er op zondag 17 januari de nieuwjaarsreceptie gehouden met o.a de huldiging van de diverse jubilarissen.

Vanaf vanavond geldt weer het ‘normale’ trainingsschema zoals deze is opgesteld voor dit seizoen. Dit houdt in dat alle teams weer in de gelegenheid zijn om met hun elftal te trainen. Of alle pupillenteams hier al gebruik van gaan maken ligt aan de onderlinge afspraken binnen het team, maar het Sportpark is vanaf maandag 11 januari iedere avond weer geopend.

Komende vrijdagavond wordt de eerste Achterhoekse Voetbalnacht (van 20.00 uur tot 00.30 uur … !) georganiseerd, waarbij de loting plaats vindt van de knock-outfase van de Achterhoek Cup en tevens de ‘Club van het Jaar’ bekend wordt gemaakt. v.v. Vorden is hiervoor samen met Dinxperlo, MvR, Longa ’30 en FC Winterswijk voor genomineerd en door via internet uw stem uit te brengen kunt u ervoor zorgen dat onze club aanstaande vrijdag wellicht als winnaar uit de bus komt! Ook in de categorie ‘voorzitter van het jaar’ hebben wij met William van der Veen een kandidaat op de lijst staan, dus ook hiervoor geldt dat uw stem ervoor kan zorgen dat de Achterhoekse Voetbalnacht een geel-zwart tintje krijgt.

Aanstaande zondagmiddag organiseert het bestuur van v.v. Vorden de nieuwjaarsreceptie van 2016. Vanaf 14.00 uur bent u van harte welkom in onze kantine ‘de Ark’ samen met al onze (ere)leden, donateurs, vrijwilligers, sponsoren, ouders van jeugdleden en overige belangstellenden. Tijdens deze nieuwjaarsreceptie zullen er zes jubilarissen (twee 25-jaar, twee 40 jaar, één 50 jaar en één 60 jaar) worden gehuldigd en tevens zal er extra aandacht besteed worden aan het afscheid van onze voorzitter William van der Veen. Het bestuur hoopt iedereen die bij zich bij onze club betrokken voelt en zich inzet voor v.v. Vorden, zondagmiddag te ontmoeten, waarbij met een gezellig samen zijn het nieuwe jaar wordt gestart.

Breng hier uw stem uit voor v.v. Vorden en William van der Veen als ‘Club van het Jaar’ en ‘Voorzitter van het jaar’