euregio U21

Vorden 11 december 2015 – Het elftal ‘onder 21’ heeft in haar poule van de Euregiocompetitie de derde wedstrijd tegen Neede ‘O21’ met 2-3 gewonnen. Vorden speelde met een combinatieteam van B1 (1) – A1 (7) – 2e (3) en 1e (3) en kwamen na een 1-0 achterstand bij de rust in de tweede helft goed terug door doelpunten van Ties Wentink (A1), Max de Vries (A1) en Twan Eggink (2e).  Vorden ‘O21’ moet nog 1 wedstrijd spelen tegen Witkampers in deze poule en daarna zal in de 2e helft van het seizoen dit tournooi door gaan met een winnaarsronde en verliezersronde.

Terwijl  Twente Goor haar eerste twee wedstrijden tegen Vorden en Spvgg Vreden respectievelijk had gewonnen en verloren en Vorden haar eerste twee wedstrijden tegen Spvgg Vreden en Twente Goor had verloren, was Spvgg Vreden duidelijk koploper na drie overwinningen op Twente Goor, Witkampers en Vorden. Ondanks het gelijke spel tegen SP. Neede in hun laatste wedstrijd, werd de duitse ploeg dan ook poulewinnaar met 10 uit 4. Afgelopen week  verloor Twente Goor op haar beurt tegen Witkampers, terwijl de ploeg uit Laren eerder nog had verloren van Sp. Neede. Samen met de winst van Vorden tegen Neede levert  dit de volgende stand op :

Club Gespeeld / Gespielt Gewonnen Gelijk / Gleich Verloren Punten / Punkte
Spvgg.Vreden 4 3 1 0 10
Sp. Neede 3 1 1 1 4
Witkampers 3 1 o 2 3
v.v. Vorden 3 1 0 2 3
Twente Goor 3 1 0 2 3

Het wordt dus nog spannend in de slotfase van deze poule want in een onderlinge wedstrijd tussen Vorden en Witkampers wordt in ieder geval uitgemaakt wie er op de 3e plaats komt te staan. Of voor één van beide ploegen er ook een 2e plaats in zit ligt aan de resultaten van de andere nog te spelen wedstrijd tussen Twente Goor en SP. Neede. Alle vier ploegen kunnen nog op de 2e plaats eindigen, die uiteindelijk toegang verschaft voor de winnaarsronde na de winterstop.