ode-aan-vorden

Vorden 16 oktober 2016 – De meiden van MO17-1 hebben gisteren van twee sponsoren nieuwe trainingspakken gekregen. Het oudste meidenteam van v.v. Vorden, dat gisteren overigens met 17-0 won van FC Eibergen MO17-1, heeft als shirtsponsor Etos en tassen van Ami Kappers Vorden en sinds gisteren dus fraaie geel-zwarte trainingspakken gekregen van de beide sponsoren Bakkerij van Asselt en Amon Vorden. Het was sowieso een mooie dag voor dit team, want twee meiden, Maree en Dagmar, mochten ook nog mee doen met de filmopnames van ‘Ode aan Vorden’

De beide sponsoren, Bakkerij van Asselt en Amon Vorden, waren bereid gevonden om het v.v. Vorden meidenteam van MO17-1 te voorzien van fraaie trainingspakken met logo en namen van de beide bedrijven op zowel jack als broek. Ook de begeleiding, Rob Oplaat, Gerard Garritsen en Jeroen Tolkamp, werden in het nieuw gestoken. Hieronder de foto van MO17-1 met de dames in de nieuwe trainingspakken:

meiden-onder-15

Voordat de wedstrijd begon werden er ook nog twee meiden van het team gevraagd om mee te doen met opnamen van ‘Ode aan Vorden’. Dit initiatief waarbij o.a. Fons Rouwenhorst bij is betrokken zal uiteindelijk een fraaie film van ruim 2 uur opleveren over het sociale en gemeenschappelijke leven van de vordenaren in 2016. Deze film zal uiteindelijk eind januari getoond worden in het Dorpscentrum en daarna opgeborgen en bewaard worden tot aan 2041 (25 jaar later). Dan wordt het opnieuw getoond om dan, 25 jaar later,  het tijdsbeeld van het dorp Vorden en haar inwoners in 2016 op dat moment weer in beeld te brengen.

Dagmar van Doesburg en Maree Oplaat werden gisteren op de fiets op weg naar het voetbalveld gefilmd en zodoende zal ook v.v. Vorden in de film ‘Ode aan Vorden’ voor gaan komen, naast de scene’s die afgelopen seizoen tijdens de thuiswedstrijd tussen Vorden 1 en Quick 1888 zijn opgenomen.

ode-aan-vorden