Vorden, 21 mei 2017 – Vorden JO11-2 moest er twee wedstrijden extra over doen om kampioen te worden, want zij waren in de voorjaarscompetitie ingedeeld in een competitie van 14 teams i.p.v. de normale 12. Afgelopen zaterdag kon dan wel eindelijk de kroon op het werk gezet worden, want met 11 overwinningen en 2 gelsijke spelen zijn zij samen met Groen-Wit keurig bovenaan geëindigd en mochten zij zich kampioen noemen. De wedstrijd tegen Oeken werd nog een pittige pot, want ondanks een 1-0 voorsprong bleef het lang onduidelijk of de noodzakelijke winst wel zou worden behaald. In de laatste 10 minuten liet Vorden JO11-2 onder leiding van trainer/coach Ruud van der Linden en leider Henri Rietman zien dat zij terecht kampioen zijn geworden want door twee extra doelpunten werd het uiteindelijk 3-0!