Vorden 5 februari 2017 – Vorden JO9-1 heeft afgelopen zaterdag nieuwe sporttassen/rugzakken ontvangen van sponsor ‘Casa Nostra Fotografie’. Vorden JO9-1 (F1) ontving de tassen tijdens de laatste zaalvoetbalwedstrijd en is zodoende helemaal klaar voor de 2e helft van de competitie waarin zij, na de 1e plaats in de 1e klas van de najaars-competitie,  nu uit zullen komen in de hoofdklasse. Op de foto staat tweede van links fotograaf en eigenaar van Casa Nostra, Ingrid Stevens en zij wordt bedankt door Rob Enzerink (rechts) van de sponsorcommissie en Frank van Zeeburg als leider van JO9-1.

Over Casa Nostra Fotografie

Ingrid Stevens richt zich als fotograaf vooral op schoolfotografie, portretfotografie (zowel particulier als zakelijk) in de studio of op locatie en (bedrijfs)reportages. Interesse in enkele shoots en voorbeelden, ga naar de website van Casa Nostra of bezoek de facebookpagina:

Website Casa Nostra Fotografie   –   Casa Nostra Fotografie Facebookpagina

Over JO9-1

De JO9-1 is één van de 5 F-teams die v.v. Vorden dit seizoen op de been brengt en zij hebben in de najaarscompetitie (1e helft van het seizoen) het kampioenschap behaald in de 1e klas. Door deze 1e plaats in de competitie richting Zutphen/Deventer/Apeldoorn speelt de JO9-1 de 2e helft van de competitie in de hoofdklasse en spelen zij tegen grote clubs zoals Grol, Longa, FC Winterswijk, FC Trias, Bon. Boys en Sparta Enschede. Vorden JO9-1 traint net als alle andere E- en F-teams op woensdagmiddag onder leiding van Peter Jansen en zijn vaste assistenten, waarbij de nadruk ligt op techniek en individuele training. Op maandagavond wordt er met het team getraind onder leiding van Sjoerd Voerman en hij is met leider Reind Krijt op zaterdagmorgen ook verantwoordelijk voor de coaching tijdens de wedstrijd.

Ga naar de teampagina van v.v. Vorden JO9-1