header9Vorden 18 november 2016 – Vorden JO9-1 speelt in de najaarscompetitie in de 1e klas en is ingedeeld in de ‘zware’ regio stedendriehoek. Maar ondanks tegenstanders als Schalkhaar, Voorwaarts Twello en Apeldoornse Boys kan de ploeg van trainer Sjoerd Voerman en coach Reind Krijt zaterdag as. kampioen worden. De meiden van MO17-1 mogen eveneens dromen van een mooi feestje, want ook zij kunnen as. zaterdag kampioen worden in de 2e klas. Na een geweldige serie wedstrijden in de 2e klas kan voor het eerst in de historie van de v.v. Vorden een meidenteam kampioen worden en daar zal het begeleidingsteam in de personen van Rob Oplaat, Gerard Garritsen en Jeroen Tolkamp dan ook alles aan doen.

Voor één speler van de JO9-1 kan deze week al niet meer kapot, want naast het spelen van de kampioenswedstrijd was er voor hem deze week nog een hele mooie voetbalverrassing. Mees Enzerink had namelijk met strijkkralen twee hele mooie logo’s van zowel Real Madrid als Barcelona in elkaar gezet en deze opgestuurd naar het jeugdvoetbalblad ‘Goal’. De afgelopen twee edities stond er geen bericht in het blad, maar afgelopen woensdag haalde Mees het blad uit de bus en zag hij tot zijn grote verbazing de twee logo’s fraai afgebeeld in het blad staan. Wie weet dat Mees met het kampioenschap van JO9 ook nog een mooi logo maakt van v.v. Vorden en deze op stuurt naar de webredactie …..

De meiden van MO17 hebben zich op een andere wijze voorbereid op de kampioenswedstrijd, want zij hebben nog een pittige pot te gaan tegen Ulftse Boys MO17. Vandaar dat er deze week nog flink is getraind en ondanks de weersomstandigheden en zware velden is de ploeg zowel maandag- als donderdagavond lekker bezig geweest en zijn zij helemaal klaar voor dit weekend.

De JO9-1 speelt zaterdag om 10.00 uur thuis tegen csv Apeldoorn JO9 en de meiden van MO17 van v.v. Vorden moeten om 12.00 uur uit tegen Ulftse Boys MO17-1.

img_0381training-mo17-1