Vorden, 16 april 2017 – Vorden JO19-2 is gisterenmiddag onverwachts in Winterswijk al kampioen geworden in haar klasse. Zij wisten vooraf dat zij er goed voor stonden, maar niemand had verwacht dat gisterenmiddag de titel al behaald zou worden want concurrent Concordia Wehl JO19-2 moest immers tegen HSC’21 JO19-3, een laagvlieger met nog maar 5 punten. Toen om 17.00 uur de wedstrijd was afgelopen en de cijfers 0-6 op het scorebord bij FC Winterswijk stonden, werd er natuurlijk ook ff op voetbal.nl gekeken en toen bleek ineens dat Concordia Wehl met 1-2 had verloren. Vorden JO19-2 was dus met 24 punten uit 8 wedstrijden en nog 2 wedstrijden te gaan al kampioen en bij terugkomst in Vorden werd dit ff gevierd en s’avonds bij trainer Daan Westerveld voort gezet. Het team van de leiders Ferdi Loman en Tom Schotsman wordt extra in het zonnetje gezet tijdens de laatste thuiswedstrijd tegen Concordia Wehl op zaterdag 6 mei.

Het team van JO19-2 bestaat uit : Sander Arfman, Jurn van Dam, Frank Tolkamp, Bram Oplaat, Corné Radema, Vincent Wabeke, Michel Cornelis, Sem Kosse, Ruud van der Linden, Michael van Asselt, Arnoud Schrama, Tom Lenselink en Steven Blom. Maarten Lam is in de winterstop naar Deventer verhuisd, maar heeft in de eerste helft van het seizoen nog wel mee gedaan in de JO19-2 en Dieuwert Smid en Bas Esselink zijn in de winterstop overgeheveld van de JO19-2 naar de JO19-1. De leiders zijn Ferdi Loman en Tom Schotsman en op maandagavond traint Daan Westerveld de jongens altijd. In de laatste paar weken hebben ook een aantal spelers uit de JO17 regelmatig mee gedaan en gisteren waren Bram Makkink en Chris Koning mee naar FC Winterswijk om het team compleet te maken.

Hieronder enkele actiefoto’s van de JO19-2 en helemaal onderaan de teamfoto toen de spelers in Vorden thuis kwamen op ons Sportpark tijdens de wedstrijd van het 1e elftal.