vorden club van de week graafschap

Vorden 5 november 2016 – Gisterenavond mocht het D3 (JO13-3) elftal van v.v. Vorden als club van de week mee doen met penaltyschieten bij De Graafschap. Tevens mochten zij in de rust van de wedstrijd De Graafschap tegen Fortuna Sittard penalty’s schieten op het ‘Guus Gatendoek’. De jongens van JO13-3 hebben een prachtige avond beleefd want het werd ook nog eens een prima wedstrijd van de thuisclub dat met 5-0 won op een volle Vijverberg voor 11.000 toeschouwers!

Het elftal JO13-3 heeft zich dan niet weten te plaatsen voor de finale van het penalty schieten, maar toch waren zij voldoende gemotiveerd en positief beinvloed dat zij vanochtend in de competitie met 6-0 wonnen van Witkampers JO13-3. Prima gedaan dus van het JO13-3 team en hieronder zien wij een foto van het Guus Gatendoek en de spelers van JO13-3 wachtend op hun beurt op de Vijverberg om een penalty te nemen.

guus-gatendoek

vorden-jo13-3-penaltyschieten-de-graafschap