Woensdag 12 december 2018 – Afgelopen zaterdag heeft  v.v. Vorden JO11-3 haar laatste wedstrijd in de najaarscompetitie tegen de nummer drie Be Quick JO11-2 keurig met 0-2 gewonnen. Zodoende eindigde het 3e JO11 team met 30 punten uit 11 wedstrijden op de gedeelde 1e plaats. Samen met v.v. Dieren, dat haar laatste wedstrijd met maar liefst 13-4 won, zijn de geel-zwarte pupillen uit Vorden bovenaan geëindigd met beide maar 1 verlieswedstrijd. Vorden verloor 1x met 10-2 van …… v.v. Dieren en de fusieclub uit Dieren verloor 1x tegen middenmoter Klarenbeek met 3-2. Het doelgemiddelde van Dieren was met plus 69 wel wat beter dan v.v. Vorden met plus 54 maar volgens een goede traditie vieren bij de JO11 pupillen dan beide teams het kampioenschap. Wij feliciteren hierbij alle spelers en speelsters en de begeleiding  van JO11-3 met het behaalde kampioenschap en heel veel plezier en succes in de zaalcompetitie!

Het kampioensschap werd natuurlijk direct na de wedstrijd in de kleedkamer bij Be Quick Zutphen goed gevierd. Bij terugkomst in het dorp ging de ploeg eerst naar sponsor ‘t Bintje waar een patatje en drinken klaar stond en daarna werd het feest afgesloten met een rondje door het dorp!