Vorden 13 mei 2017 – Vanmorgen zijn de JO11-3 (E3) en de JO9-1 (F1) kampioen geworden in hun klasse. Vorden JO11-3 moest tegen FC Zutphen en hadden aan een puntje genoeg, maar zij lieten er geen gras over groeien en wonnen met maar liefst 1-12. Vorden JO9-1 stond samen met Sparta Enschede bovenaan in de Hoofdklasse en bij winst van beide ploegen is afgesproken met de KNVB (geldt voor alle E- en F- competities) dat beide teams dan het kampioenschap mogen vieren. Vorden JO9-1 won heel knap de lastige wedstrijd tegen Grol JO9-1 met 1-3 en Sparta Enschede won nipt met 3-4 tegen Longa’30 en daardoor eindigde JO9-1 samen met Sparta op 27 punten uit 11 wedstrijden en mogen zij zich dit seizoen kampioen van de 1e klas (najaar) en kampioen van de hoofdklasse (voorjaar) noemen. Vanmiddag werd Vorden JO13-2 kampioen door de topper tegen nummer 2 Warnsveldse Boys te winnen met 1-0. Tenslotte kan volgende week de JO11-2 nog 1e worden in de competitie, want zowel Groen Wit als Vorden hebben vandaag gewonnen en staan met nog 1 ronde te gaan beide bovenaan.