img_8907_filtered

Vorden 22 september 2016 – Onze hoofdsponsor, BSV Barendsen Staaltechniek Vorden, heeft het team van JO11-1 (E1) in het nieuwe gestoken met fraaie trainingspakken in de huisstijl van v.v. Vorden. Het team, dat in de 1e klasse speelt en afgelopen zaterdag heel knap  met 3-7 van Longa’30 JO11-1 heeft gewonnen, loopt er nu ook buiten de lijnen keurig bij en kunnen met trots de geel-zwarte pakken dragen met BSV als sponsor. Trainer Bram Oplaat en leidster Linda Schuitemaker zijn maar wat blij met deze geste en gaven eigenaar Henri Barendsen dan ook een fraaie bos bloemen (zie foto).

Over SBV Barendsen Staaltechniek Vorden :

Barendsen Staaltechniek Vorden b.v. houdt zich bezig met alles wat met staal te maken heeft. Ook de combinatie met glas, hout of aluminium is door ons te realiseren.
Het bedrijf begon zijn activiteiten in 1802 als smederij. De werkzaamheden bestonden uit het repareren van kachels, landbouwwerktuigen en het beslaan van paarden. Als vanzelfsprekend nam de zoon van de dorpssmid het werk van zijn vader over, en ook zijn zoon. Tot uiteindelijk nu, de zesde generatie al volop actief is in het bedrijf.
In 2001 nam constructiebedrijf Barendsen Staaltechniek Vorden een geheel nieuw pand aan de Netwerkweg in gebruik. Voor ontwerp, productie en montage bent u bij ons aan het goede adres want wij zijn STERK IN STAALWERK

Over v.v. Vorden en JO11-1 :

Voetbalvereniging Vorden is een actieve, sociale en achterhoekse dorpsclub waarbij plezier beleven aan de voetbalsport en presteren hand in hand gaat. De voetbalvereniging besteedt veel aandacht aan de jeugdopleiding en zorgt met haar interne begeleiding en opleiding dat er telkens vanuit de club zelf interne jeugdtrainers worden toegevoegd aan het kader. Bij de JO11 (E-jeugd) zijn er dit seizoen vijf teams, waarvan één meidenteam. De JO11-1 speelt dit seizoen in de 1e klasse en heeft met Bram Oplaat (18) een jeugdige talentvolle jeugdtrainer. Zij spelen tegen sterke tegenstanders zoals Longa’30, FC Winterswijk, Grol en FC Trias en zijn het seizoen goed begonnen met drie overwinningen in de beker en 1 overwinning in de competitie (3-7 tegen Longa).

img_8879_filtered