Vorden, 23 september 2018 – Het G-team van v.v. Vorden is nu precies een jaar geleden opgericht en traint iedere maandagavond een uur lang. Vorig seizoen heeft het team haar eerste wedstrijd gespeeld tegen een groep spelers/bekenden van vv Basteom en aan het einde van het vorige seizoen heeft het G-team zelfs mee gedaan met een toernooi voor G-teams in Rheden. Gisterenmiddag mocht het wederom aantreden voor een echte wedstrijd, toen er in het kader van de Nationale Sportweek in samenwerking met de Gemeente Bronckhorst de degens werd gekruist met familieleden en bekenden binnen onze club. In een prachtige wedstrijd werd er op fraaie wijze reclame gemaakt voor het G-voetbal en wie weet dat er door dit evenement nog weer mensen enthousiast zijn geworden om ook mee te doen!

Voorafgaand aan de wedstrijd werd er een elftalfoto gemaakt voor het seizoen 2018-2019. Deze foto is terug te zien op de teampagina van v.v. Vorden G1.

Klik op de site van Johan Bolink voor een fraaie reportage

En ook persfotograaf Jaimy Buunk was aanwezig om in opdracht van de Gemeente Bronckhorst van dit initiatief een fraaie reportage te maken.