vorden sfeeractie

Vorden 22 maart 2015 – Een stel fanatieke en enthousiaste (jeugd)leden van v.v. Vorden hebben het initiatief genomen om in de komende wedstrijden het 1e elftal extra te ondersteunen met sfeeracties. De ‘Vorden_Fanatic’ beginnen vanmiddag tegen AZC met de eerste actie en hebben daarvoor vorige week via een spontane actie al € 60,– opgehaald en samen met een bijdrage vanuit de club hebben zij een start kunnen maken met hun plannen. Voor de komende weken staat er nog veel meer op het programma, maar daarvoor kunnen zij u steun goed gebruiken. Steun de sfeeracties en geef een geheel vrijwillige bijdrage via één van de bussen op de bar van de kantine.

Via flyers en een brochure proberen de ‘Vorden Fanatics’ aandacht te besteden aan hun acties en ook vanmiddag zal dit natuurlijk gebeuren voor, tijdens en na de wedstrijd.

vorden fanatics