IMG_20150214_213717Dinsdag 18 februari – Vorden F2G, moest zaterdag 14 februari de laatste wedstrijd van de zaalcompetitie voetballen. Dit was in Hoog-Keppel. Beide koplopers van de competitie moesten tegen elkaar. Basteom F2 en Vorden F2G stonden tot vandaag gelijk in punten, alleen het doelsaldo van Vorden was beter. De laatste wedstrijd van de competitie was dus tevens de belangrijkste.

De spelers waren voor aanvang van de wedstrijd niet echt zenuwachtig, maar toen het gejuich, geklap en getoeter van de tribune kwam, begon het hier en daar toch te kriebelen. In het begin van de wedstrijd ging de bal heen en weer zonder dat het echt gevaarlijk werd. De spelers waren wel wat zenuwachtiger geworden, maar ze bleven hard werken. Halverwege de eerste helft scoorde Basteom de openingstreffer. Vorden wilde snel de gelijkmaker maken zodat veel de lange bal werd gehanteerd. Dit had wel resultaat want een minuut voor rust scoorde Vorden de gelijkmaker. In de tweede helft bleef Vorden hard werken, wat resulteerde in nog een doelpunt. Hierna wilde Basteom nog wel scoren maar alle inzetten werden gekeerd door de verdedigers en de keeper van Vorden.

Toen het laatste fluitsignaal van de scheidsrechter klonk, was het gejuich groot. De spelers vierden een feestje met hun leiders. In de kleedkamer kregen alle spelers een mooie verrassing, en er werd gezamenlijk nog wat gegeten in Vorden.

Leiders F2G

IMG_20150214_213717