Vorden F1

Zaterdag 29 november – In de vroege ochtenduren mocht Vorden F1 aantreden tegen Helios F1G. Voor Vorden F1 dat nog ongeslagen is in de competitie was het niet alleen de 10e competitiewedstrijd, maar ook de wedstrijd wanneer het zou winnen het  KAMPIOENSCHAP binnengehaald zou worden.

Op sportpark ‘T Grote Veld in Vorden werd om 9:00 de wedstrijd gestart. Helios F1G dat achtste op de ranglijst stond had weinig in te brengen tegen Vorden F1. De favorietenrol die Vorden had werd meer dan waargemaakt. De einduitslag viel dan ook hoog uit met maar liefst 9-0 voor de uiteindelijke kampioen. Hierdoor was de 10e zege op rij een feit en kan de concurrentie ze niet meer achterhalen met nog 1 wedstrijd te gaan.

Wij feliciteren Vorden F1 met het behalen van dit mooie kampioenschap.

Vorden F1