vorden 5

Vorden 11 september 2015 – Dit weekend begint de competitie voor alle teams uit de B-categorie. Dit houdt in dat na vorige week, toen het 1e, 2e, A1, B1, C1 en D1 zijn begonnen, nu de overige 26 teams voor het eerst in de competitie gaan aantreden. Morgen is het direct al een drukte van belang op ons Sportpark, want dan worden er maar liefst 11 wedstrijden afgewerkt. Met de fraaie weersverwachtingen mogen we een mooi voetbalweekend tegemoet zien.

Klik in het menu ‘wedstrijden’ / ‘speelschema’ om het gehele programma te bekijken en zaterdagavond is de Johan Stapper uitslagensite alweer helemaal bijgewerkt. Wij hopen dat leiders/trainers van de diverse teams een wedstrijdverslag gaan maken in mijnclub.nu (of één van de spelers of ouders!), zodat deze ook terug te lezen zijn onder de button ‘Wedstrijdverslagen’.

pupillen vv vorden